mja, zo hebben wel meerdere bands stijlen gebruikt uit een ander genre... het blijft een eeuwige discussie wat sommige bands nou precies spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Smashing Pumpkins zijn alleen grote Grunge-invloeden, maar niet specifiek een band die binnen dat genre speelt want het is alternatieve rock.
[..]
Ja heb het gecontroleerd, zet er maar 1 ster bij.
Dat is ook de reden dat ik het toch goed reken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
mja, zo hebben wel meerdere bands stijlen gebruikt uit een ander genre... het blijft een eeuwige discussie wat sommige bands nou precies spelen.
1648.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Volgende vraag:
Open vraag
CATEGORIE: GESCHIEDENIS
In de 17de eeuw was er oorlog tussen een aantal belangrijke Europese landen. Op een gegeven moment sloten deze Europese landen vrede met elkaar, waardoor er een aantal belangrijke Europese oorlogen beëindigd werden. In welk jaartal vond dit plaats?
Die is goed. Ster erbij voor jou.quote:
Wunderbar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Die is goed. Ster erbij voor jou.
Hier is je prijs, Duitsland:
[ afbeelding ]
Cquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:
CATEGORIE: MAATSCHAPPIJ/SOCIOLOGIE
Binnen de samenleving zijn er verschillende bevolkingsgroepen. Naast etnische groepen zijn er ook subculturen. Bij deze subculturen komt het vaak voor dat de groepen gediscrimineerd worden door anderen. Over welke van de volgende subculturen spreken mensen zich over het algemeen het meest negatief uit?
A. Gothics
B. Gabbers
C. Emo's
D. Punkers
E. Metalheads
F. Boeren
G. Hippies
H. Skinheads
Goed, ster d'rbij voor jou. Hierbij win je je eigen emo:quote:
Sorry, verkeerd gezien, die is voor Mama_Mia.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed, ster d'rbij voor jou. Hierbij win je je eigen emo:
[ afbeelding ]
Ja die is goed, doe maar een sterretje bij.quote:
Nee, helaas. Probeer nog een keer, voor deze heb je ook wat rekenkundig inzicht nodig in combinatie met geschiedenis.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Als ik de vraag goed snap kom ik op D uit. Maar ik heb m vijf keer herlezen
Nope, sorry.quote:
Ook niet. Je mag maar 2 keer antwoorden, dus je moet nu wachten tot de volgende vraag.quote:
Volgens jouw logica is het 1939 (1 september begonnen dacht ik) - 1940 - 1941 - 1942 - 1943 - 1944 - 1945. Aangezien oorlog op 5 mei beëindigd is komt er niet nog een half jaar bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:10 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, helaas. Probeer nog een keer, voor deze heb je ook wat rekenkundig inzicht nodig in combinatie met geschiedenis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |